نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادراک از والدگری پدر مدلسازی معادله ساختاری تعیین‌گرهای خردمندی بر اساس ادراک از والدگری پدر با نقش میانجی قدرت ایگو در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 193-218]
  • استراتژیهای مقابله ای در جستجوی کیفی پریشانی روانشناختی و استراتژیهای مقابله ای زنان پرستار خط مقدم کووید 19 [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 279-308]
  • اضطراب جدایی هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 219-248]
  • الگوی یکپارچه پیشگیری از طلاق اثربخشی الگوی یکپارچه پیشگیری از طلاق، رویکرد مبتنی بر دلگرم سازی و رویکرد مبتنی بر شفقت و گذشت بر افزایش صمیمیت عاطفی و انطباق پذیری خانوادگی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 249-278]
  • انطباق پذیری خانوادگی اثربخشی الگوی یکپارچه پیشگیری از طلاق، رویکرد مبتنی بر دلگرم سازی و رویکرد مبتنی بر شفقت و گذشت بر افزایش صمیمیت عاطفی و انطباق پذیری خانوادگی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 249-278]
  • انطباق پذیری مسیر شغلی تدوین مدل مفهومی گذران اوقات فراغت با نقش واسطه گری انطباق پذیری بالای مسیر شغلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 95-130]
  • اهمال کاری ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 131-162]
  • اوقات فراغت تدوین مدل مفهومی گذران اوقات فراغت با نقش واسطه گری انطباق پذیری بالای مسیر شغلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 95-130]

ب

  • بازی درمانی گروهی هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 219-248]
  • بخشایش زوجین تدوین مولفه های بخشایش زوجین با رویکرد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-30]

پ

  • پریشانی روانشناختی در جستجوی کیفی پریشانی روانشناختی و استراتژیهای مقابله ای زنان پرستار خط مقدم کووید 19 [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 279-308]

خ

  • خانواده تدوین مولفه های بخشایش زوجین با رویکرد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-30]
  • خردمندی مدلسازی معادله ساختاری تعیین‌گرهای خردمندی بر اساس ادراک از والدگری پدر با نقش میانجی قدرت ایگو در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 193-218]

د

  • درگیری تحصیلی ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 131-162]

ر

  • رویکرد مبتنی بر دلگرم سازی اثربخشی الگوی یکپارچه پیشگیری از طلاق، رویکرد مبتنی بر دلگرم سازی و رویکرد مبتنی بر شفقت و گذشت بر افزایش صمیمیت عاطفی و انطباق پذیری خانوادگی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 249-278]
  • رویکرد مبتنی بر شفقت و گذشت اثربخشی الگوی یکپارچه پیشگیری از طلاق، رویکرد مبتنی بر دلگرم سازی و رویکرد مبتنی بر شفقت و گذشت بر افزایش صمیمیت عاطفی و انطباق پذیری خانوادگی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 249-278]

ز

  • زنان پرستار در جستجوی کیفی پریشانی روانشناختی و استراتژیهای مقابله ای زنان پرستار خط مقدم کووید 19 [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 279-308]

س

  • سرمایه روانشناختی ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 131-162]

ش

  • شادزیستی اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان با غنی سازی فناوری بر شاد زیستی و نشخوار فکری کودکان دختر بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 163-192]

ص

  • صلاحیت حرفه ای طراحی مدل صلاحیت های حرفه ای مشاوران طلاق مراکز مداخله در بحران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-76]
  • صمیمیت عاطفی اثربخشی الگوی یکپارچه پیشگیری از طلاق، رویکرد مبتنی بر دلگرم سازی و رویکرد مبتنی بر شفقت و گذشت بر افزایش صمیمیت عاطفی و انطباق پذیری خانوادگی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 249-278]

ع

  • عفو تدوین مولفه های بخشایش زوجین با رویکرد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-30]
  • عملکرد اجتماعی هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 219-248]

ف

  • فرسودگی تحصیلی ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 131-162]
  • فلسفه برای کودک هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 219-248]
  • فلسفه برای کودکان اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان با غنی سازی فناوری بر شاد زیستی و نشخوار فکری کودکان دختر بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 163-192]
  • فناوری‌های دیجیتال اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان با غنی سازی فناوری بر شاد زیستی و نشخوار فکری کودکان دختر بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 163-192]

ق

  • قدرت ایگو مدلسازی معادله ساختاری تعیین‌گرهای خردمندی بر اساس ادراک از والدگری پدر با نقش میانجی قدرت ایگو در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 193-218]

ک

  • کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان با غنی سازی فناوری بر شاد زیستی و نشخوار فکری کودکان دختر بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 163-192]
  • کووید 19 در جستجوی کیفی پریشانی روانشناختی و استراتژیهای مقابله ای زنان پرستار خط مقدم کووید 19 [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 279-308]

م

  • مدارس طراحی الگوی مفهومی تبیین موفقیت شغلی مشاوران مدارس [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 77-94]
  • مراکز مداخله در بحران طراحی مدل صلاحیت های حرفه ای مشاوران طلاق مراکز مداخله در بحران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-76]
  • مشاوران طراحی الگوی مفهومی تبیین موفقیت شغلی مشاوران مدارس [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 77-94]
  • مشاوره طلاق طراحی مدل صلاحیت های حرفه ای مشاوران طلاق مراکز مداخله در بحران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-76]
  • معنویت تدوین مولفه های بخشایش زوجین با رویکرد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-30]
  • منابع اسلامی تدوین مولفه های بخشایش زوجین با رویکرد اسلامی [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 1-30]
  • موفقیت شغلی طراحی الگوی مفهومی تبیین موفقیت شغلی مشاوران مدارس [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 77-94]

ن

  • نشخوار فکری اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان با غنی سازی فناوری بر شاد زیستی و نشخوار فکری کودکان دختر بی سرپرست و بدسرپرست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 163-192]
  • نوجوانان تدوین مدل مفهومی گذران اوقات فراغت با نقش واسطه گری انطباق پذیری بالای مسیر شغلی در نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 95-130]

ه

  • هدفگرایی ارایه مدل فرسودگی تحصیلی براساس جوعاطفی خانواده، سرمایه روانشناختی، هدفگرایی، اهمال کاری و درگیری تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 131-162]