آ

  • آسیب ها واکاوی آسیب های خانواده های مادر سرپرست: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 53-78]

  • آشکارسازی هیجانی بررسی اثربخشی آشکارسازی هیجانی نوشتاری بر مکانیسمهای دفاعی افراد ناگوهیجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 83-106]

  • آموزش مشاوران تدوین مدل آموزش زوج درمانی بوم شناختی چند بعدی به مشاوران مراکز مداخله در بحران سازمان بهزیستی (مطالعه کیفی با تمرکز بر کاهش میل به طلاق و تعارضات زناشویی) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 25-56]

  • آموزش والدین آموزش حل مسئله خانواده محور به والدین و تأثیرآن بر ادراک کودک از والدین [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 165-185]

ا

  • اتیسم اثربخشی آموزش مهارت های ویژه چندگانه بر کاهش استرس و افزایش شادکامی مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-37]

  • اختلالات برونی‌سازی بررسی تحول همدلی، اختلالات درونی‌سازی و برونی‌سازی در دانش آموزان دختر و پسر 5 تا 11 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]

  • اختلالات درونی‌سازی بررسی تحول همدلی، اختلالات درونی‌سازی و برونی‌سازی در دانش آموزان دختر و پسر 5 تا 11 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]

  • اختلال‌های اضطراب جدایی تدوین مدل ساختاری شیوه‌های فرزند پروری مادران بر اساس سبک‌های دلبستگی و کیفیت روابط موضوعی آنان در میان مادران با فرزندان عادی و مبتلابه اختلال‌های اضطراب جدایی و وسواس-اجبار [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-194]

  • ادراک شایستگی اثربخشی مداخله‌ی مبتنی بر داستان زندگی (من کی هستم؟) بر سازگاری عاطفی و ادراک شایستگی نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 105-131]

  • ادراک کودک از والد آموزش حل مسئله خانواده محور به والدین و تأثیرآن بر ادراک کودک از والدین [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 165-185]

  • اراده بررسی معناشناختی مفهوم مشیت از دیدگاه قرآن کریم: تدوین چارچوب مفهومی برای فرایند عمل مشاوره [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-16]

  • ارزیابی شناختی منفی اثربخشی درمان شناختی رفتاری به شیوه گروهی بر کاهش اضطراب اجتماعی و ارزیابی شناختی منفی در دختران سخت شنوا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 133-160]

  • ارزش تکلیف مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-24]

  • استرس اثربخشی آموزش مهارت های ویژه چندگانه بر کاهش استرس و افزایش شادکامی مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-37]

  • استرس شغلی بررسی رابطه تعارض کار-خانواده و استرس شغلی با نقش تعدیل گر سرمایه روان شناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 187-206]

  • اضطراب اثربخشی توانمندسازی روان‌شناختی درکاهش اضطراب و بهبود کارکردهای اجرایی زنان دارای همسر معتاد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 89-109]

  • اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان شناختی رفتاری به شیوه گروهی بر کاهش اضطراب اجتماعی و ارزیابی شناختی منفی در دختران سخت شنوا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 133-160]

  • افسردگی تبیین افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی در افراد بزرگسال شهر اهواز [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-21]

  • افسـردگی مقایسه اثربخشی دو درمان گروهی شناختی- رفتاری و معنا درمانی گروهی بر کاهش افسردگی و افزایش امید به زندگی در سندرم آشیانه خالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 135-164]

  • الگوی چند محوری شفیع آبادی بررسی کیفی رضایت شغلی سالمندان بر مبنای الگوی چند محوری شفیع آبادی و فرهنگ ایرانی - اسلامی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 57-81]

  • الگوی چند محوری شفیع آبادی مقایسه اثر بخشی الگوی چند محوری شفیع آبادی با واقعیت درمانی گلاسر در فرسودگی شغلی معلمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 165-184]

  • ایماگوتراپی اثربخشی آموزش گروهی ایماگوتراپی برمکانیزم های دفاعی و حل مشکل زنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 63-87]

  • امید اثربخشی درمان هیجان‌مدار به شیوه گروهی بر بخشودگی بین‌فردی و امید در زنان مطلقه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 57-78]

  • امیدبه زندگی‌ اثربخشی واقعیت درمانی گروهی برافزایش تاب آوری‌، امیدبه زندگی وبهبودکیفیت زندگی زنان نابارور مرکز ناباروری صارم [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-262]

  • امیـد به زندگی مقایسه اثربخشی دو درمان گروهی شناختی- رفتاری و معنا درمانی گروهی بر کاهش افسردگی و افزایش امید به زندگی در سندرم آشیانه خالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 135-164]

  • انتخاب تدوین و اثربخشی برنامه آموزش خودمدیریتی با تاکید بر مولفه‌های هشیاری و انتخاب بر جوانان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-165]

  • انگیزه پیشرفت ورزشی رابطه بین خوش‌بینی و خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت ورزشی در دانشجویان رشته تربیت بدنی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 111-132]

ب

  • بازی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی از طریق بازی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 161-178]

  • بخشودگی بین‌فردی اثربخشی درمان هیجان‌مدار به شیوه گروهی بر بخشودگی بین‌فردی و امید در زنان مطلقه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 57-78]

  • برنامه آموزشی تدوین و اثربخشی برنامه آموزش خودمدیریتی با تاکید بر مولفه‌های هشیاری و انتخاب بر جوانان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-165]

پ

  • پژوهش کیفی واکاوی آسیب های خانواده های مادر سرپرست: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 53-78]

  • پیشرفت تحصیلی مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-24]

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی نقاشی درمانی بر معنای زندگی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 39-62]

  • پیوند های همنشینی وجانشینی بررسی معناشناختی مفهوم مشیت از دیدگاه قرآن کریم: تدوین چارچوب مفهومی برای فرایند عمل مشاوره [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-16]

ت

  • تاب آوری‌ اثربخشی واقعیت درمانی گروهی برافزایش تاب آوری‌، امیدبه زندگی وبهبودکیفیت زندگی زنان نابارور مرکز ناباروری صارم [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-262]

  • تحول بررسی تحول همدلی، اختلالات درونی‌سازی و برونی‌سازی در دانش آموزان دختر و پسر 5 تا 11 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]

  • تعارضات زناشویی تدوین مدل آموزش زوج درمانی بوم شناختی چند بعدی به مشاوران مراکز مداخله در بحران سازمان بهزیستی (مطالعه کیفی با تمرکز بر کاهش میل به طلاق و تعارضات زناشویی) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 25-56]

  • تعارضات زناشوئی مدل معادلات ساختاری پیش‌بینی تعارضات زناشویی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه حوزه بریدگی و طرد و متغیر میانجی سبک‌های عشق‌ورزی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 107-134]

  • تعارض کار-خانواده بررسی رابطه تعارض کار-خانواده و استرس شغلی با نقش تعدیل گر سرمایه روان شناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 187-206]

  • تمایزیافتگی چگونگی وضعیت شاخص های تمایزیافتگی در خانواده های تهرانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 219-239]

  • توانمندسازی روانشناختی اثر بخشی برنامۀ آموزشی توانمندسازی روانشناختی بر مبنای نظریۀ روانشناسی فردی آدلر بر درماندگی آموخته شده زنان سرپرست خانوار [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 23-51]

  • توانمندسازی روان‌شناختی اثربخشی توانمندسازی روان‌شناختی درکاهش اضطراب و بهبود کارکردهای اجرایی زنان دارای همسر معتاد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 89-109]

ح

  • حسّاسیّت بین فردی اثربخشی روان درمانی کوتاه مدّت روابط موضوعی بر کاهش حسّاسیّت بین فردی، گوش بزنگی بین فردی و نیاز به تأیید افرادِ دارای نشانگان شخصیّت اجتنابی: پژوهش تک آزمودنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-104]

  • حقوق بشر غربی زنان مقدس قرآنی، بدیلی شناخت شناسانه در برابر زن مسخ شده غربی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-34]

  • حل مسئله خانواده محور آموزش حل مسئله خانواده محور به والدین و تأثیرآن بر ادراک کودک از والدین [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 165-185]

  • حل مشکل خانواده اثربخشی آموزش گروهی ایماگوتراپی برمکانیزم های دفاعی و حل مشکل زنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 63-87]

خ

  • خانواده چگونگی وضعیت شاخص های تمایزیافتگی در خانواده های تهرانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 219-239]

  • خانواده های مادر سرپرست واکاوی آسیب های خانواده های مادر سرپرست: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 53-78]

  • خودشکوفایی ارائه الگوی رشد پس از سانحه در بیماران سرطانی :یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 79-105]

  • خودکارآمدی رابطه بین خوش‌بینی و خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت ورزشی در دانشجویان رشته تربیت بدنی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 111-132]

  • خودمدیریتی تدوین و اثربخشی برنامه آموزش خودمدیریتی با تاکید بر مولفه‌های هشیاری و انتخاب بر جوانان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-165]

  • خود نظم جویی تحصیلی مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-24]

  • خوش بینی رابطه بین خوش‌بینی و خودکارآمدی با انگیزه پیشرفت ورزشی در دانشجویان رشته تربیت بدنی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 111-132]

د

  • داستان زندگی (من کی هستم؟) اثربخشی مداخله‌ی مبتنی بر داستان زندگی (من کی هستم؟) بر سازگاری عاطفی و ادراک شایستگی نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 105-131]

  • درگیری شناختی مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-24]

  • درماندگی آموخته شده اثر بخشی برنامۀ آموزشی توانمندسازی روانشناختی بر مبنای نظریۀ روانشناسی فردی آدلر بر درماندگی آموخته شده زنان سرپرست خانوار [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 23-51]

  • درمان راه حل محور مقایسه اثربخشی سه رویکرد راه حل مدار، شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و کیفیت زندگی زنان مطلقه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-236]

  • درمان شناختی- رفتاری مقایسه اثربخشی سه رویکرد راه حل مدار، شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و کیفیت زندگی زنان مطلقه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-236]

  • درمان شناختـی ــ رفتـاری مقایسه اثربخشی دو درمان گروهی شناختی- رفتاری و معنا درمانی گروهی بر کاهش افسردگی و افزایش امید به زندگی در سندرم آشیانه خالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 135-164]

  • درمان شناختی- رفتاری گروهی اثربخشی درمان شناختی رفتاری به شیوه گروهی بر کاهش اضطراب اجتماعی و ارزیابی شناختی منفی در دختران سخت شنوا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 133-160]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی سه رویکرد راه حل مدار، شناختی- رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و کیفیت زندگی زنان مطلقه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 207-236]

ر

  • رابطه همزمانی زبان بررسی معناشناختی مفهوم مشیت از دیدگاه قرآن کریم: تدوین چارچوب مفهومی برای فرایند عمل مشاوره [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-16]

  • رب بررسی معناشناختی مفهوم مشیت از دیدگاه قرآن کریم: تدوین چارچوب مفهومی برای فرایند عمل مشاوره [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-16]

  • رسانه های مجازی تحلیل کیفی بررسی نقش نوسازی جامعه همراه با رسانه های مجازی بر ساختار خانواده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 133-164]

  • رشد پس از سانحه ارائه الگوی رشد پس از سانحه در بیماران سرطانی :یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 79-105]

  • رضایت شغلی بررسی کیفی رضایت شغلی سالمندان بر مبنای الگوی چند محوری شفیع آبادی و فرهنگ ایرانی - اسلامی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 57-81]

  • روایت شغلی بررسی کیفی رضایت شغلی سالمندان بر مبنای الگوی چند محوری شفیع آبادی و فرهنگ ایرانی - اسلامی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 57-81]

  • روان درمانی کوتاه مدت روابط موضوعی اثربخشی روان درمانی کوتاه مدّت روابط موضوعی بر کاهش حسّاسیّت بین فردی، گوش بزنگی بین فردی و نیاز به تأیید افرادِ دارای نشانگان شخصیّت اجتنابی: پژوهش تک آزمودنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-104]

ز

  • زنان دارای همسر معتاد اثربخشی توانمندسازی روان‌شناختی درکاهش اضطراب و بهبود کارکردهای اجرایی زنان دارای همسر معتاد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 89-109]

  • زنان سرپرست خانوار اثر بخشی برنامۀ آموزشی توانمندسازی روانشناختی بر مبنای نظریۀ روانشناسی فردی آدلر بر درماندگی آموخته شده زنان سرپرست خانوار [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 23-51]

  • زنان مقدس قرآنی زنان مقدس قرآنی، بدیلی شناخت شناسانه در برابر زن مسخ شده غربی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-34]

  • زن غربی زنان مقدس قرآنی، بدیلی شناخت شناسانه در برابر زن مسخ شده غربی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 1-34]

  • زوج درمانی تدوین مدل آموزش زوج درمانی بوم شناختی چند بعدی به مشاوران مراکز مداخله در بحران سازمان بهزیستی (مطالعه کیفی با تمرکز بر کاهش میل به طلاق و تعارضات زناشویی) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 25-56]

س

  • ساختار خانواده تحلیل کیفی بررسی نقش نوسازی جامعه همراه با رسانه های مجازی بر ساختار خانواده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 133-164]

  • سازگاری عاطفی اثربخشی مداخله‌ی مبتنی بر داستان زندگی (من کی هستم؟) بر سازگاری عاطفی و ادراک شایستگی نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 105-131]

  • سالمند بررسی کیفی رضایت شغلی سالمندان بر مبنای الگوی چند محوری شفیع آبادی و فرهنگ ایرانی - اسلامی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 57-81]

  • سبک زندگی تبیین افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی در افراد بزرگسال شهر اهواز [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-21]

  • سبک‌های دلبستگی تدوین مدل ساختاری شیوه‌های فرزند پروری مادران بر اساس سبک‌های دلبستگی و کیفیت روابط موضوعی آنان در میان مادران با فرزندان عادی و مبتلابه اختلال‌های اضطراب جدایی و وسواس-اجبار [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-194]

  • سبک‌های عشق‌ورزی مدل معادلات ساختاری پیش‌بینی تعارضات زناشویی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه حوزه بریدگی و طرد و متغیر میانجی سبک‌های عشق‌ورزی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 107-134]

  • سخت شنوا اثربخشی درمان شناختی رفتاری به شیوه گروهی بر کاهش اضطراب اجتماعی و ارزیابی شناختی منفی در دختران سخت شنوا [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 133-160]

  • سرسختی روانشناختی مقایسه ی کیفیت خواب، شیوه های حل مسئله و سرسختی روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 241-260]

  • سرطان ارائه الگوی رشد پس از سانحه در بیماران سرطانی :یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 79-105]

  • سرمایه روان‌شناختی بررسی رابطه تعارض کار-خانواده و استرس شغلی با نقش تعدیل گر سرمایه روان شناختی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 187-206]

  • سیگاری مقایسه ی کیفیت خواب، شیوه های حل مسئله و سرسختی روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 241-260]

  • سلامت اجتماعی تبیین افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی در افراد بزرگسال شهر اهواز [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-21]

  • سلامت روان اثربخشی نقاشی درمانی بر معنای زندگی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 39-62]

  • سندرم آشیانه خالی مقایسه اثربخشی دو درمان گروهی شناختی- رفتاری و معنا درمانی گروهی بر کاهش افسردگی و افزایش امید به زندگی در سندرم آشیانه خالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 135-164]

ش

  • شیء بررسی معناشناختی مفهوم مشیت از دیدگاه قرآن کریم: تدوین چارچوب مفهومی برای فرایند عمل مشاوره [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-16]

  • شاخص چگونگی وضعیت شاخص های تمایزیافتگی در خانواده های تهرانی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 219-239]

  • شادکامی اثربخشی آموزش مهارت های ویژه چندگانه بر کاهش استرس و افزایش شادکامی مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-37]

  • شخصیت بررسی اثربخشی آشکارسازی هیجانی نوشتاری بر مکانیسمهای دفاعی افراد ناگوهیجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 83-106]

  • شیوه های حل مسئله مقایسه ی کیفیت خواب، شیوه های حل مسئله و سرسختی روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 241-260]

  • شیوه‌های فرزند پروری تدوین مدل ساختاری شیوه‌های فرزند پروری مادران بر اساس سبک‌های دلبستگی و کیفیت روابط موضوعی آنان در میان مادران با فرزندان عادی و مبتلابه اختلال‌های اضطراب جدایی و وسواس-اجبار [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-194]

ط

  • طراحی آموزشی تدوین مدل آموزش زوج درمانی بوم شناختی چند بعدی به مشاوران مراکز مداخله در بحران سازمان بهزیستی (مطالعه کیفی با تمرکز بر کاهش میل به طلاق و تعارضات زناشویی) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 25-56]

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه مدل معادلات ساختاری پیش‌بینی تعارضات زناشویی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه حوزه بریدگی و طرد و متغیر میانجی سبک‌های عشق‌ورزی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 107-134]

ف

  • فرایند عمل مشاوره بررسی معناشناختی مفهوم مشیت از دیدگاه قرآن کریم: تدوین چارچوب مفهومی برای فرایند عمل مشاوره [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-16]

  • فرسودگی شغلی مقایسه اثر بخشی الگوی چند محوری شفیع آبادی با واقعیت درمانی گلاسر در فرسودگی شغلی معلمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 165-184]

ک

  • کارکردهای‌اجرایی اثربخشی توانمندسازی روان‌شناختی درکاهش اضطراب و بهبود کارکردهای اجرایی زنان دارای همسر معتاد [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 89-109]

  • کیفیت خواب مقایسه ی کیفیت خواب، شیوه های حل مسئله و سرسختی روانشناختی در دانشجویان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 241-260]

  • کیفیت روابط موضوعی تدوین مدل ساختاری شیوه‌های فرزند پروری مادران بر اساس سبک‌های دلبستگی و کیفیت روابط موضوعی آنان در میان مادران با فرزندان عادی و مبتلابه اختلال‌های اضطراب جدایی و وسواس-اجبار [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-194]

  • کیفیت زندگی تبیین افسردگی براساس سبک زندگی با واسطه گری سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی در افراد بزرگسال شهر اهواز [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 1-21]

  • کیفیت زندگی‌ اثربخشی واقعیت درمانی گروهی برافزایش تاب آوری‌، امیدبه زندگی وبهبودکیفیت زندگی زنان نابارور مرکز ناباروری صارم [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-262]

  • کلیدواژه‌ها: درمان گروهی هیجان‌مدار اثربخشی درمان هیجان‌مدار به شیوه گروهی بر بخشودگی بین‌فردی و امید در زنان مطلقه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 57-78]

  • کم‌توانی ذهنی اثربخشی مداخله‌ی مبتنی بر داستان زندگی (من کی هستم؟) بر سازگاری عاطفی و ادراک شایستگی نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 105-131]

گ

  • گوش بزنگی بین فردی اثربخشی روان درمانی کوتاه مدّت روابط موضوعی بر کاهش حسّاسیّت بین فردی، گوش بزنگی بین فردی و نیاز به تأیید افرادِ دارای نشانگان شخصیّت اجتنابی: پژوهش تک آزمودنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-104]

م

  • مذهب اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر مشکلات رفتاری کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 35-55]

  • مشیت بررسی معناشناختی مفهوم مشیت از دیدگاه قرآن کریم: تدوین چارچوب مفهومی برای فرایند عمل مشاوره [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 1-16]

  • مشکلات رفتاری اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر مشکلات رفتاری کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 35-55]

  • مشکلات رفتاری اثربخشی آموزش مهارت های زندگی از طریق بازی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 161-178]

  • معنا درمانی مقایسه اثربخشی دو درمان گروهی شناختی- رفتاری و معنا درمانی گروهی بر کاهش افسردگی و افزایش امید به زندگی در سندرم آشیانه خالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 135-164]

  • معنای زندگی اثربخشی نقاشی درمانی بر معنای زندگی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 39-62]

  • مفاهیم معنوی اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر مشکلات رفتاری کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 35-55]

  • مکانیزم های دفاعی اثربخشی آموزش گروهی ایماگوتراپی برمکانیزم های دفاعی و حل مشکل زنان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 63-87]

  • مکانیسم دفاعی بررسی اثربخشی آشکارسازی هیجانی نوشتاری بر مکانیسمهای دفاعی افراد ناگوهیجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 83-106]

  • میل به طلاق تدوین مدل آموزش زوج درمانی بوم شناختی چند بعدی به مشاوران مراکز مداخله در بحران سازمان بهزیستی (مطالعه کیفی با تمرکز بر کاهش میل به طلاق و تعارضات زناشویی) [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 25-56]

  • مهارت های زندگی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی از طریق بازی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 161-178]

  • مهارت های ویژه چندگانه اثربخشی آموزش مهارت های ویژه چندگانه بر کاهش استرس و افزایش شادکامی مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 17-37]

ن

  • ناباروری اثربخشی واقعیت درمانی گروهی برافزایش تاب آوری‌، امیدبه زندگی وبهبودکیفیت زندگی زنان نابارور مرکز ناباروری صارم [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-262]

  • نیاز به تأیید اثربخشی روان درمانی کوتاه مدّت روابط موضوعی بر کاهش حسّاسیّت بین فردی، گوش بزنگی بین فردی و نیاز به تأیید افرادِ دارای نشانگان شخصیّت اجتنابی: پژوهش تک آزمودنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-104]

  • نشانگان شخصیّت اجتنابی اثربخشی روان درمانی کوتاه مدّت روابط موضوعی بر کاهش حسّاسیّت بین فردی، گوش بزنگی بین فردی و نیاز به تأیید افرادِ دارای نشانگان شخصیّت اجتنابی: پژوهش تک آزمودنی [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 79-104]

  • نظریه زمینه ای تحلیل کیفی بررسی نقش نوسازی جامعه همراه با رسانه های مجازی بر ساختار خانواده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 133-164]

  • نظریه واقعیت درمانی مقایسه اثر بخشی الگوی چند محوری شفیع آبادی با واقعیت درمانی گلاسر در فرسودگی شغلی معلمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 165-184]

  • نقاشی درمانی اثربخشی نقاشی درمانی بر معنای زندگی و سلامت روان دانش‌آموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 39-62]

  • نوسازی تحلیل کیفی بررسی نقش نوسازی جامعه همراه با رسانه های مجازی بر ساختار خانواده [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 133-164]

و

  • واژگان کلیدی: کودکان اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر مشکلات رفتاری کودکان [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 35-55]

  • واقعیت درمانی‌ اثربخشی واقعیت درمانی گروهی برافزایش تاب آوری‌، امیدبه زندگی وبهبودکیفیت زندگی زنان نابارور مرکز ناباروری صارم [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 237-262]

  • وسواس- اجبار تدوین مدل ساختاری شیوه‌های فرزند پروری مادران بر اساس سبک‌های دلبستگی و کیفیت روابط موضوعی آنان در میان مادران با فرزندان عادی و مبتلابه اختلال‌های اضطراب جدایی و وسواس-اجبار [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-194]

ه

  • هیجان بررسی اثربخشی آشکارسازی هیجانی نوشتاری بر مکانیسمهای دفاعی افراد ناگوهیجان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 83-106]

  • هیجان های پیشرفت قبل از امتحان مدل یابی پیشرفت تحصیلی ریاضی برمبنای؛ ارزشِ تکلیف، درگیری شناختی، هیجان های پیشرفت و خود نظم جوئی تحصیلی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 1-24]

  • هشیاری تدوین و اثربخشی برنامه آموزش خودمدیریتی با تاکید بر مولفه‌های هشیاری و انتخاب بر جوانان [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 131-165]

  • همدلی بررسی تحول همدلی، اختلالات درونی‌سازی و برونی‌سازی در دانش آموزان دختر و پسر 5 تا 11 سال [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 195-218]