درقایدی، صغری. (1394). بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر فرسودگی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه لرستان.
اسمعیلی، محمدرضا؛ سالاری، حامد و بخشنده، حسین. (1394). اثر حمایت اجتماعی (خانواده و سرپرست) بر فرسودگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان یزد: نقش واسطهای تعارض کار-خانواده. پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 1(13)، 103-93.
رجبی، غلامرضا؛ سیاح طرفزاده، ندا و تقیپور، منوچهر. (1396). بررسی پایایی و روایی مقیاس تعارض کار-خانواده-تحصیل در دانشجویان. مطالعات روانشناسی تربیتی، 26، 102-85.
زارعی، سلمان. (1398). نقش واسطهای دلبستگی شغلی در رابطه بین تعارض کار-خانواده و حمایت سازمانی ادراکشده با نیت ترک خدمت در کارکنان نظامی. فرهنگ مشاوره و رواندرمانی، 10(37)، 198-171.
سیاح طرفزاده، ندا. (1395). بررسی پایایی و روایی مقیاس تعارض کار-خانواده-تحصیل در دانشجویان. پایاننامه مقطع ارشد روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
شهبخش، افشین. (1390). بررسی و مقایسه رابطهی بین ابعاد کمال گرایی، حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان با سطوح بالا و پایین تحصیلی. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی.
عیسیمراد، ابوالقاسم و خلیلی صدرآباد، مریم. (1396). بررسی رابطه تعارض کار-خانواده و استرس شغلی با نقش تعدیلگر سرمایه روانشناختی. فرهنگ مشاوره رواندرمانی، 8(29)، 206-187.
قاسمی، وحید. (1389). مدلسازی معادلات ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با استفاده از Amos Graphics. تهران: جامعهشناسان.
کارگر، عرفانه السادات. (1393). ارتباط کار-خانواده و انگیزش تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان. پایاننامه مقطع ارشد، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی.
کریمی دهناشی، عصمت. (1395). رابطه جهتگیری هدف و فرسودگی تحصیلی با میانجیگری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و حمایت اجتماعی. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه یاسوج.
لرکی، مونا؛ غفاری، مجید و باعزت، فرشته. (1396). ویژگیهای روانسنجی نسخه دانشجویی سیاهه فرسودگی تحصیلی اولدنبرگ در نمونهای از دانشجویان ایرانی: یک مفهومسازی نوین برای اندازهگیری فرسودگی. ششمین کنگره انجمن روانشناسی ایران. تهران.
مقصودی، سوده و بستان، زهرا. (1383). بررسی مشکلات ناشی از همزمانی نقشهای خانگی و اجتماعی زنان شاغل شهر کرمان. مطالعات زنان، 2(5)، 150-129.
Andrade, C. (2018). Professional work load and work-to-school conflict in working-students: The mediating role of psychological detachment from work. Psychology, Society, & Education, 10(2), 215-224.
Ariapooran, S. (2014). Compassion fatigue and burnout in Iranian nurses: The role of perceived social support. Iranian Journal of Nursing and Midwifery Research, 19(3), 279-284.
Aryee, S., Srinivas E. S., & Tan H. H. (2015). Rhythms of life: Antecedents and outcomes of work-family balance in employed parents. Journal of Applied Psychology, 90(1), 132–146.
Aycan, Z., & Skin, M. (2005). Relative contribution of childcare, spousal and organizational support in reducing work-family conflict for men & women: The case of Turkey sterols. Journal of Sex Role, 53(7-8), 453-472.
Beausaert, S., Froehlich, D. E., Devos, C., & Riley, P. (2016). Effects of support on stress and burnout in school principles. Educational Research, 58(4), 347-365.
Bianchi, S. M., Milkie, M. A., Sayer, L. C., & Robinson, J. P. (2000). Is Anyone Doing the Housework? Trends in the Gender Division of Household Labor. Social Forces, 79(1), 191-228.
Blanch, A., & Aluja, A. (2012). Social support (family and supervisor), work–family conflict, and burnout: Sex differences. Human relations, 65(7), 811-833.
Browne, M. W., & Cudeck, R. (1993). Alternative ways of assessing model fit. In K. A. Bollen, & J. S. Long (Eds.), Testing structural equation models. Newsbury Park, CA: Sage, 136-162.
Byrne, B. M. (2010). Structural equation modeling with AMOS (2nd Ed.). New York: Routledge.
Cheng, B. H., & McCarthy, J. M. (2013). Managing work, family, and school roles: Disengagement strategies can help and hinder. Journal of Occupational Health Psychology, 18(3), 241.
Cobb, S. (1976). Social support as a moderator of life stress. Psychosomatic Medicine, 38(5), 300-314.
Cortese, C.G., Colombo, L., & Ghislieri C. (2010). Determinants of nurses’ job satisfaction: the role of work-family conflict, job demand, emotional charge and social support. Journal of Nursing Management, 18(1), 35–43.
Demerouti, E., Bakker, A. B., Nachreiner, E., & Schaufeli, W. B. (2001). The job demands-resources model of burnout. Journal of Applied Psychology, 86,499-512.
DeVellis, R. F. (2017). Scale development: Theory and Applications (4th ed.). Thousand Oaks, CA: Sage.
Goong, H., Xu, L., & Li, C. Y. (2016). Effects of work–family–school role conflicts and role‐related social support on burnout in Registered Nurses: A structural equation modeling approach. Journal of Advanced Nursing, 72(11), 2762-2772.
Hamama, L. (2012). Burnout in social workers treating children as related to demographic characteristic, work environment and social support. Social Work Research, 36(2), 113–125.
Hammer, L. B., Grigsby, T. D., & Woods, S. (1998). The conflicting demands of work, family and school among students at an urban university. The Journal of Psychology, 132, 220-226.
Haslam, D., Filus, A., Morawska, A., Sanders, M. R., & Fletcher, R. (2014).
The Work–Family Conflict Scale (WAFCS): Development and initial validation of a Self-report Measure of Work–Family Conflict for use with parents. Child Psychiatry and Human Development, 46(3),
https://doi.org/10.1007/s10578-014-0476-0.
Hennessy, E. (2005). Pattern of commitment to work and parenting, implications for role strain. Journal of marriage and family, 19(3), 56.
Ikiz, F. E., & Cakar, F. S. (2010). Perceived social support and self-esteem in adolescence. Social and Behavioral Sciences, 5, 2338–2342.
Kyriazos, T. A. (2018). Applied psychometrics: Sample size and sample power considerations in factor analysis (EFA, CFA) and SEM in general. Psychology, 9, 2207-2230.
Kirby, P. G., Biever, J. L., Marinez, I. G., & Gomez, J. P. (2004). Adults returning to school: The impact on family and work. The Journal of Psychology, 138(1), 65-76.
Kremer, I. (2016). The relationship between school-work-family-conflict, subjective stress, and burnout. Journal of Managerial Psychology, 31(4), 805-819.
Markel, K. S., & Frone, M., R. (1998). Job characteristics, work-school conflict, and school outcomes among adolescents: Testing a structural model. Journal of Applied Psychology, 83, 277-287.
Maslach, C., Schaufeli, W. B., & Leiter, M. P. (2008). Job burnout. Annual Review of psychology, 52, 397-422.
Maume, D. J. (2006). Gender differences in restricting work efforts because of family responsibilities. Journal of Marriage and Family, 68, 859-869.
Moneta, G. B. (2011). Need for achievement, burnout, and intention to leave: Testing an occupational model in educational setting. Personality and individual Differences, 50(2), 274-8.
Olson, K. J. (2014). Development and initial validation of a measure of work, family, and school conflict. Journal of Occupational Health Psychology, 19(1), 46–59.
Preacher, K. J., & Hayes, A. F. (2008). Asymptotic and resampling strategies for assessing and comparing indirect effects in multiple mediator models. Behavior Research Methods, 40, 879-891.
Ratelle, C. F., Vallerand, R. J., Senécal, C., & Provencher, P. (2005). The relationship between school-leisure conflict and educational and mental health indexes: A motivational analysis. Journal of Applied Social Psychology, 35(9), 1800-1823.
Reisa, D., Xanthopouloub, D., and Tsaousisc, L. (2015). Measuring job and academic burnout with the Oldenburg Burnout Inventory (OLBI): Factorial invariance across samples and countries. Journal of Burnout Research, 2, 8-18.
Shin, H., Lee, J., Kim, B., et al. (2012). Students, perceptions of parental bonding styles and their academic burnout. Asia Pacific Education Review, 13(3), 509-517.
Stevens, J. (1996). Applied multivariate statistics for the social sciences (3rd Ed.). Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
Toppinen-Tanner, S., Ojaarvi, A., Vaananen, A., Kalimo, R., & Jappinen, P. (2005). Burnout as a predictor of medically certified sick leave absences and their diagnosed causes. Behavioral Medicine, 31, 18-27.
Trautner, A. (2015). Work-family-school conflict among non-traditional students. MA Thesis, South Dakota State University.
Ullman, J. B. (2001). Structural equation modeling. In B. G., Tabachnick & L. S. Fidell. Using Multivariate Statistics, 4, 653-771.
Wu, H., Liu, L., Sun, W., Zhao, X., Wang, J., & Wang, L. (2014). Factors related to burnout among Chinese female hospital nurses: Cross-sectional survey in Liaoning Province of China. Journal of Nursing Management, 22(5), 621–629.
Xu, L., & Song, R. (2013). Development and validation of the work– family–school role conflicts and role-related social support scales among registered nurses with multiple roles. International Journal of Nursing Studies, 50, 1391–1398.
Xu, L., & Song, R. (2016). Influence of work-family-school role conflicts and social support on psychological wellbeing among registered nurses pursuing advanced degree. Applied Nursing Research, 31, 6-12.
Zhou, S., Da, S., Guo, H., & Zhang, X. (2018). Work-family conflict and mental health among female employees: A sequential mediating model via negative affect and perceived stress. Frontiers in Psychology, 9, 544.