تأثیر هیجانات معرفتی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و عملکرد دانش‌آموزان

سعیده زاهد؛ زهرا چراغی

دوره 14، شماره 54 ، تیر 1402، ، صفحه 115-137

https://doi.org/10.22054/qccpc.2023.65095.2847

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر هیجانات معرفتی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و عملکرد دانش‌آموزان بود. روش پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل و جامعه‌ی آماری شامل کلیه‌ی دانش‌آموزان پسر پایه‌ی ششم شهرستان تهران بود. برای این منظور 37 دانش‌آموز به روش نمونه‌گیری دردسترس انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش و ...  بیشتر