طراحی الگوی مفهومی تبیین موفقیت شغلی مشاوران مدارس

سارا حق شناس؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

دوره 13، شماره 49 ، فروردین 1401، ، صفحه 77-94

https://doi.org/10.22054/qccpc.2021.62017.2738

چکیده
  پژوهش‍حاضر ‍با ‍هدف ‍تدوین‍ الگوی ‍مفهومیِ‍ تبیین ‍موفقیت ‍شغلی ‍مشاوران مدارس انجام‍ شد.‍ در این پژوهش از روش آمیخته با رویکرد اکتشافی - متوالی هدایت‌شده استفاده شد. در بخش کیفی از روش پدیدارشناسی توصیفی و در بخش کمی از روش توصیفی- زمینه‍یابی استفاده شد. جامعه آماری پژوهش‍ دربرگیرنده خبرگان و مشاوران موفق ...  بیشتر