تدوین مدل مفهومی موفقیت تحصیلی : یک مطالعه کیفی

رضوان صالحی؛ محمدرضا عابدی؛ پریسا نیلفروشان

دوره 10، شماره 38 ، تیر 1398، ، صفحه 1-29

https://doi.org/10.22054/qccpc.2019.35316.1948

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تدوین مدل مفهومی موفقیت تحصیلی برای دانش­آموزان سال اول دبیرستان بوده است. روش پژوهش کیفی و ابزار جمع‌آوری اطلاعات مصاحبه و مطالعة متون بوده است. جامعه پژوهش، والدین دانش‌آموزان موفق، معلمان و متخصصان مشاوره و روانشناسی و متون مرتبط با موضوع بوده است. نمونه­گیری به‌صورتبه‌صورت هدفمند بوده به این صورت که تا ...  بیشتر