اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر رشد اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ششم دبستان

حمیده اعتصامی؛ عبدالله شفیع آبادی

دوره 13، شماره 52 ، دی 1401، ، صفحه 233-255

https://doi.org/10.22054/qccpc.2020.40874.2104

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش «فلسفه برای کودکان» بر رشد اخلاقی دانش‌آموزان پسر پایۀ ششم دبستان‌های منطقۀ شش آموزش و پرورش شهر تهران بود. روش پژوهش نیمه ‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون پس‌آزمون با گروه آزمایش و گواه و جامعه آماری شامل تمام دانش‌آموزان پسر پایه ششم منطقۀ ۶ آموزش و پرورش شهر تهران در مهر ماه سال ۱۳۹۶ بود. ...  بیشتر