طراحی الگوی مفهومی تبیین موفقیت شغلی مشاوران مدارس

سارا حق شناس؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

دوره 13، شماره 49 ، فروردین 1401، ، صفحه 77-94

https://doi.org/10.22054/qccpc.2021.62017.2738

چکیده
  پژوهش‍حاضر ‍با ‍هدف ‍تدوین‍ الگوی ‍مفهومیِ‍ تبیین ‍موفقیت ‍شغلی ‍مشاوران مدارس انجام‍ شد.‍ در این پژوهش از روش آمیخته با رویکرد اکتشافی - متوالی هدایت‌شده استفاده شد. در بخش کیفی از روش پدیدارشناسی توصیفی و در بخش کمی از روش توصیفی- زمینه‍یابی استفاده شد. جامعه آماری پژوهش‍ دربرگیرنده خبرگان و مشاوران موفق ...  بیشتر

مدل یابی ساختارى قدرت ایگو با موفقیت شغلی و میانجیگری رضایت زناشویی و عزت نفس

آرزو شکری؛ عبدالله شفیع آبادی؛ فریده دوکانه ای فرد

دوره 12، شماره 45 ، فروردین 1400، ، صفحه 213-238

https://doi.org/10.22054/qccpc.2020.39064.2056

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل ساختارى پیشبینی موفقیت شغلی براساس قدرت ایگو با میانجیگری رضایت زناشویی و عزت نفس انجام شد. روش پژوهش حاضر همبستگی از نوع معادلات ساختاری بود. جامعه آماری، شامل شاغلین مرد و زن متاهل در فرمانداریهای فیروزکوه، دماوند و پردیس در سال 1397 بود. با توجه به این که برای مطالعات مدل سازی معادله ساختاری200 تا 400 نفر نمونه ...  بیشتر