اثر بخشی درمان فراشناختی با تأکید بر کارکردهای احرایی مغز بر سندرم شناختی-توجهی و حس انسجام خوددر مبتلایان به اضطراب

سهیلا باباخان زاده؛ پروین احتشام زاده؛ زهرا افتخار صعادی؛ سعید بختیارپور؛ احمد علی پور

دوره 10، شماره 38 ، تیر 1398، ، صفحه 195-220

https://doi.org/10.22054/qccpc.2019.40298.2080

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان فراشناختی با تأکید بر کارکردهای اجرایی بر دو متغیر سندرم شناختی – توجهی و حسِ انسجام خود در دانش‌آموزان دارای اضطراب انجام شد. جامعه آماری کلیه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تهران بود که در سال 96-95 مشغول به تحصیل بودند. نمونه شامل 20 دانش‌آموز دارای اضطراب بود که با استفاده از روش نمونه‌گیری ...  بیشتر