مدل علّی پیش بینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ریشه های والدینی و مولفه های خودناهمخوانی با نقش واسطه ای احساس تعلق به مدرسه

رضا سرائی؛ فاطمه یوسفی

دوره 14، شماره 55 ، مهر 1402، ، صفحه 91-124

https://doi.org/10.22054/qccpc.2023.69624.2998

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی مدل علّی پیش‌بینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ریشه های والدینی و مولفه‌های خود ناهمخوانی با نقش واسطه‌ای احساس تعلق به مدرسه بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان دختر مشغول به تحصیل در پایه نهم دوره اول متوسطه در سالتحصیلی 1401-1400 شهرستان نهاوند بود. نمونه این پژوهش شامل 312 نفر بود که با استفاده از فرمول ...  بیشتر