تأثیر آموزش باورها وحالت فراشناختی بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان

گوهر یزدانی؛ محمدحسین سالاری فر؛ محسن خورشیدزاده

دوره 12، شماره 48 ، دی 1400، ، صفحه 101-122

https://doi.org/10.22054/qccpc.2021.61153.2710

چکیده
  فرسودگی تحصیلی یک مشکل جدی و یک واکنش منفی احساسی، جسمی و ذهنی به مطالعه طولانی‌مدت است که منجر به فرسودگی، ناامیدی، عدم انگیزه و کاهش توانایی در مدرسه می‌شود. هدف پژوهش مشخص کردن تأثیر آموزش باورها و حالت فراشناختی بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان بود. روش پژوهش، شبه آزمایشی با طرح پیش­آزمون –پس‌آزمون با گروه کنترل و یک مرحله پیگیری ...  بیشتر