اثربخشی بازی های سازماندهی شده بر میزان یادگیری و هوش نو آموزان پیش دبستانی

مهدی واحدی؛ زیور بیگدلی

دوره 9، شماره 33 ، فروردین 1397، ، صفحه 187-206

https://doi.org/10.22054/qccpc.2018.29614.1749

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی بازی‌های سازمان‌دهی شده بر میزان یادگیری و هوش نوآموزان دختر پیش‌دبستانی شهر یاسوج می‌باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف از انواع پژوهش های کاربردی بوده و از نظر روش شبه آزمایشی با اجرای پیش‌آزمون- پس آزمون با گروه گواه می‌باشد. برای گردآوری داده‌ها از پرسشنامه تجدیدنظر شده‌ی هوش وکسلر (ویراست چهارم) کودکان ...  بیشتر