آموزش حل مسئله خانواده محور به والدین و تأثیرآن بر ادراک کودک از والدین

کیوان کاکابرایی؛ علیرضا مرادی

دوره 8، شماره 29 ، فروردین 1396، ، صفحه 165-185

https://doi.org/10.22054/qccpc.2017.20673.1485

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف آموزش حل مسئله خانواده‌محور به والدین و تعیین اثربخشی آن بر ادراک کودک - والد انجام شد. طرح پژوهش نیمه تجربی از نوع پیش‌آزمون - پس‌آزمون - پیگیری با گروه گواه بود. تعداد 120 دانش­آموز با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شدند و با انتساب تصادفی به دو گروه آزمایشی (60 نفر) و گواه (60 نفر) تقسیم شدند، ابتدا والدین ...  بیشتر